Ondersteun je medewerkers met een slim helpdesksysteem

Ondersteun je helpdesk support agents

Vraag demo aan

Meer overzicht en verbeterde samenwerking met een Helpdesksysteem

Help medewerkers met meer overzicht en automatisering

Helpdesksysteem

Reserveer tijd voor je team, zodat zij zich volledig kunnen wijden aan het verlenen van hoogwaardige service. Onze klantenservice tool vereenvoudigt ondersteuning en maakt het makkelijker om informatie te delen met collega's. Kortom, maak de ondersteuning van je service een plezierige ervaring voor je medewerkers.

Tevreden medewerkers die problemen samen moeiteloos oplossen

Ondersteun je team met verbeterd overzicht, een geoptimaliseerde workflow en het streven naar kwaliteit. FWdesk biedt kansen voor persoonlijke service, verbeterde feedback, bevorderde samenwerking en verlichting van administratieve taken.

Helpdesk_software_Servicedesk_software_Overzicht_en_voorbereiding_Icoon

Meer overzicht en voorbereid zijn

Effectieve klantgerichte gesprekken starten met een duidelijk overzicht en een snelle beoordeling van de behoeften van je klanten. Verschaf je serviceagenten meer controle en richt je op wat werkelijk van belang is.

Helpdesk_software_Servicedesk_software_Automatische_Workflow_Icoon

Slimme automatische doorstroom

Verminder de verwerkingstijd van klachten door gebruik te maken van geautomatiseerde workflows en vooraf ingestelde cruciale vragen aan de melder.

Helpdesk_software_Servicedesk_software_Informatie_delen_Icoon

Eenvoudige delen van informatie

Betrek teamleden in conversaties of schakelen moeiteloos over naar andere projecten of afdelingen zonder verlies van overzicht en naleving van deadlines.

Zorg voor overzicht

Bekijk de volledige context van meldingen inclusief het gehele email verkeer.

Helpdesk-support_Helpdesksoftware_Helpdesksysteem_OverzichtHeldere taakverdeling en inzicht in voortgang

Bekijk overzichten van open en gesloten meldingen of van iedere medewerker apart. Verkrijg inzicht in meldingen door te filteren per klant, behandelaar, status, progressie, afdeling, prioriteiten, laatst bewerkt enz. Maak snel en duidelijk helder wie wat gaat doen en in welke volgorde en volg gemakkelijk de voortgang.

Helpdesk-support_Helpdesksoftware_Helpdesksysteem_Scherm_meldingKlantenondersteuning d.m.v. goed overzicht

De sterke schermopbouw geeft direct het probleem en de belangrijkste info van de klant weer. Communicatie met de melder, antwoorden op vooraf gestelde vragen, interne communicatie, contactgegevens, volledige e-mailverkeer en alle documenten zijn snel inzichtelijk. Overzie alle gegevens tijdens het afhandelen van klachten en zorg voor een snelle follow-up.

Slimme workflow

Geautomatiseerde doorstroom van klachten voorzien van directe feedback.

Helpdesk-support_Helpdesksoftware_Helpdesksysteem_WorkflowMeldingen naar de juiste contactpersoon

Via slimme workflows krijgen de juiste behandelaars of afdeling direct klachten toegewezen op basis van het type klacht. Klanten registreren hun klachten via diverse kanalen en kunnen de status van hun melding eventueel volgen en rechtstreeks communiceren met hun contactpersoon via het klantenportaal.

Laagdrempelig melden en goed voorbereid zijn

Stel geautomatiseerde (vervolg)vragen aan de melder via laagdrempelige meldformulieren om inkomende meldingen te categoriseren en toe te wijzen. Verzamel de belangrijkste info vooraf zodat de follow-up ervan sneller tot stand kan komen zonder dat klanten in herhaling hoeven te vallen.

Verbeter de samenwerking

Help teams effectief en overal samen te werken met een betere support.

Helpdesk-support_Helpdesksoftware_Helpdesksysteem_Samenwerken_meldingDeel en wissel meldingen eenvoudig van eigenaar

Betrek teamgenoten in een discussie binnen een melding en wissel van eigenaar zonder de zichtbaarheid ervan te verliezen. Voorkom onnodig dubbel werk of communicatie met de klant en behoud zicht op prioriteiten.

Helpdesk-support_Helpdesksoftware_Helpdesksysteem_RemindersBewaak deadlines

Zodra de ingestelde deadline van een melding nadert stuurt FWdesk automatische herinneringsmeldingen per e-mail naar alle betrokken medewerkers of verantwoordelijken. Behoud overzicht wie waaraan werkt, via status, prioriteiten en kleurmarkeringen en voorkom dubbel werk.

Communiceer beter en sneller

Snelle en klantgerichte communicatiemogelijkheden richting de klant en intern.

Helpdesk-support_Helpdesksoftware_Helpdesksysteem_Importeer-emailsZet e-mails om in meldingen

Importeer e-mails, wel of niet voorzien van bijlagen, vanuit je bestaande e-mailpakket en koppel ze vervolgens aan bestaande of nieuwe meldingen. Reply ook vanuit het systeem en verkrijg snel en eenvoudig een overzicht van complete e-mail uitwisselingen per melding.

Helpdesk-support_Helpdesksoftware_Helpdesksysteem_Email-templatesCommuniceer snel, uniform en toch persoonlijk

Verstuur automatische e-mails, op basis van flexibele templates, op zelf ingestelde belangrijke momenten naar klanten en/of medewerkers. Via vrije mergevelden kun je je klanten juist persoonlijke ervaringen meegeven. Reageer sneller en voor de klant op steeds herkenbare wijze.

Ervaar zelf de voordelen van ons helpdesksysteem

Zou je meer willen weten over het helpdesksysteem of helpdesk software, waarmee je medewerkers hun taken efficiƫnter kunnen uitvoeren en een aangenamere werkomgeving kunnen creƫren? Onze Helpdesk support software is ontworpen om je organisatie klantgerichter te maken. Vraag gerust een demo aan of neem contact met ons op om de mogelijkheden van onze software voor je organisatie te ontdekken. Je kunt ons bereiken via telefoon op +31 76 5156572 of een e-mail sturen naar info@agilitec.nl.

Vraag demo aan