Meer overzicht en verbeterde samenwerking met een Helpdesksysteem
Help medewerkers met meer overzicht en automatisering
HelpdesksysteemReserveer tijd voor je team, zodat zij zich volledig kunnen wijden aan het verlenen van hoogwaardige service. Onze klantenservice tool vereenvoudigt ondersteuning en maakt het makkelijker om informatie te delen met collega's. Kortom, maak de ondersteuning van je service een plezierige ervaring voor je medewerkers.
Tevreden medewerkers die problemen samen moeiteloos oplossen
Ondersteun je team met verbeterd overzicht, een geoptimaliseerde workflow en het streven naar kwaliteit. FWdesk biedt kansen voor persoonlijke service, verbeterde feedback, bevorderde samenwerking en verlichting van administratieve taken.
Zorg voor overzicht
Bekijk de volledige context van meldingen inclusief het gehele email verkeer.
Heldere taakverdeling en inzicht in voortgang
Bekijk overzichten van open en gesloten meldingen of van iedere medewerker apart. Verkrijg inzicht in meldingen door te filteren per klant, behandelaar, status, progressie, afdeling, prioriteiten, laatst bewerkt enz. Maak snel en duidelijk helder wie wat gaat doen en in welke volgorde en volg gemakkelijk de voortgang.
Klantenondersteuning d.m.v. goed overzicht
De sterke schermopbouw geeft direct het probleem en de belangrijkste info van de klant weer. Communicatie met de melder, antwoorden op vooraf gestelde vragen, interne communicatie, contactgegevens, volledige e-mailverkeer en alle documenten zijn snel inzichtelijk. Overzie alle gegevens tijdens het afhandelen van klachten en zorg voor een snelle follow-up.
Slimme workflow
Geautomatiseerde doorstroom van klachten voorzien van directe feedback.
Meldingen naar de juiste contactpersoon
Via slimme workflows krijgen de juiste behandelaars of afdeling direct klachten toegewezen op basis van het type klacht. Klanten registreren hun klachten via diverse kanalen en kunnen de status van hun melding eventueel volgen en rechtstreeks communiceren met hun contactpersoon via het klantenportaal.
Laagdrempelig melden en goed voorbereid zijn
Stel geautomatiseerde (vervolg)vragen aan de melder via laagdrempelige meldformulieren om inkomende meldingen te categoriseren en toe te wijzen. Verzamel de belangrijkste info vooraf zodat de follow-up ervan sneller tot stand kan komen zonder dat klanten in herhaling hoeven te vallen.
Verbeter de samenwerking
Help teams effectief en overal samen te werken met een betere support.
Deel en wissel meldingen eenvoudig van eigenaar
Betrek teamgenoten in een discussie binnen een melding en wissel van eigenaar zonder de zichtbaarheid ervan te verliezen. Voorkom onnodig dubbel werk of communicatie met de klant en behoud zicht op prioriteiten.
Bewaak deadlines
Zodra de ingestelde deadline van een melding nadert stuurt FWdesk automatische herinneringsmeldingen per e-mail naar alle betrokken medewerkers of verantwoordelijken. Behoud overzicht wie waaraan werkt, via status, prioriteiten en kleurmarkeringen en voorkom dubbel werk.
Communiceer beter en sneller
Snelle en klantgerichte communicatiemogelijkheden richting de klant en intern.
Zet e-mails om in meldingen
Importeer e-mails, wel of niet voorzien van bijlagen, vanuit je bestaande e-mailpakket en koppel ze vervolgens aan bestaande of nieuwe meldingen. Reply ook vanuit het systeem en verkrijg snel en eenvoudig een overzicht van complete e-mail uitwisselingen per melding.
Communiceer snel, uniform en toch persoonlijk
Verstuur automatische e-mails, op basis van flexibele templates, op zelf ingestelde belangrijke momenten naar klanten en/of medewerkers. Via vrije mergevelden kun je je klanten juist persoonlijke ervaringen meegeven. Reageer sneller en voor de klant op steeds herkenbare wijze.
Ervaar zelf de voordelen van ons helpdesksysteem
Zou je meer willen weten over het helpdesksysteem of helpdesk software, waarmee je medewerkers hun taken efficiƫnter kunnen uitvoeren en een aangenamere werkomgeving kunnen creƫren? Onze Helpdesk support software is ontworpen om je organisatie klantgerichter te maken. Vraag gerust een demo aan of neem contact met ons op om de mogelijkheden van onze software voor je organisatie te ontdekken. Je kunt ons bereiken via telefoon op +31 76 5156572 of een e-mail sturen naar info@agilitec.nl.
Vraag demo aan