

Klachtensoftware & meldingensoftware
Help medewerkers met meer overzicht en automatisering
Helpdesk support softwareMaak tijd vrij voor medewerkers zodat ze zich bezig kunnen houden met het leveren van service en kwaliteit. Ons klantenservice systeem vereenvoudigt support en laat informatie gemakkelijk delen met collega’s. Kortom, maak service ondersteuning aangenaam voor uw medewerkers.
Comfortabele medewerkers die problemen samen moeiteloos oplossen
Help uw medewerkers met meer overzicht, een optimale workflow en het leveren van kwaliteit. FWdesk zorgt voor mogelijkheden tot persoonlijke service, betere terugkoppeling, verbeterde samenwerking en administratieve verlichting.

Meer overzicht en voorbereid zijn
Klantgerichte gesprekken beginnen bij goed overzicht en snel inzicht krijgen van waar uw klanten naar op zoek zijn. Geef serviceagenten meer controle en leg de focus op wat echt belangrijk is.

Slimme automatische doorstroom
Verkort de doorlooptijd van klachten. Automatiseer de doorstroom van klachtenverwerking via slimme workflow en op voorhand gestelde belangrijkste vragen aan de melder.

Eenvoudige delen van informatie
Betrek teamgenoten in gesprekken of wissel eenvoudig naar andere eigendommen of afdelingen zonder de zichtbaarheid en deadlines te verliezen.
Zorg voor overzicht
Bekijk de volledige context van meldingen inclusief het gehele email verkeer.
Heldere taakverdeling en inzicht in voortgang
Bekijk overzichten van open en gesloten meldingen of van iedere medewerker apart. Verkrijg inzicht in meldingen door te filteren per klant, behandelaar, status, progressie, afdeling, prioriteiten, laatst bewerkt enz. Maak snel en duidelijk helder wie wat gaat doen en in welke volgorde en volg gemakkelijk de voortgang.
Klantenondersteuning d.m.v. goed overzicht
De sterke schermopbouw geeft direct het probleem en de belangrijkste info van de klant weer. Communicatie met de melder, antwoorden op vooraf gestelde vragen, interne communicatie, contactgegevens, volledige emailverkeer en alle documenten zijn snel inzichtelijk. Overzie alle gegevens tijdens het afhandelen van meldingen en zorg voor een snelle follow-up.
Slimme workflow
Geautomatiseerde doorstroom van klachten voorzien van directe feedback.
Meldingen naar de juiste contactpersoon
Via slimme workflows krijgen de juiste behandelaars of afdeling direct klachten toegewezen op basis van het type klacht. Klanten registreren hun klachten via diverse kanalen en kunnen de status van hun melding eventueel volgen en rechtstreeks communiceren met hun contactpersoon via het klantenportaal.
Laagdrempelig melden en goed voorbereid zijn
Stel geautomatiseerde (vervolg)vragen aan de melder via laagdrempelige meldformulieren om inkomende meldingen te categoriseren en toe te wijzen. Verzamel de belangrijkste info vooraf zodat de follow-up ervan sneller tot stand kan komen zonder dat klanten in herhaling hoeven te vallen.
Verbeter de samenwerking
Help teams effectief en overal samen te werken met een betere support.
Deel en wissel meldingen eenvoudig van eigenaar
Betrek teamgenoten in een discussie binnen een melding en wissel van eigenaar zonder de zichtbaarheid ervan te verliezen. Voorkom onnodig dubbel werk of communicatie met de klant en behoud zicht op prioriteiten.
Bewaak deadlines
Zodra de ingestelde deadline van een melding nadert stuurt FWdesk automatische herinneringsmeldingen per email naar alle betrokken medewerkers of verantwoordelijken. Behoud overzicht wie waaraan werkt, via status, prioriteiten en kleurmarkeringen en voorkom dubbel werk.
Communiceer beter en sneller
Snelle en klantgerichte communicatiemogelijkheden richting de klant en intern.
Zet emails om in meldingen
Importeer emails, wel of niet voorzien van bijlagen, vanuit uw bestaande emailpakket en koppel ze vervolgens aan bestaande of nieuwe meldingen. Reply ook vanuit het systeem en verkrijg snel en eenvoudig een overzicht van complete email uitwisselingen per melding.
Communiceer snel, uniform en toch persoonlijk
Verstuur automatische emails, op basis van flexibele templates, op zelf ingestelde belangrijke momenten naar klanten en/of medewerkers. Via vrije mergevelden kunt u uw klanten juist persoonlijke ervaringen meegeven. Reageer sneller en voor de klant op steeds herkenbare wijze.
Ervaar zelf de voordelen van onze helpdesk support software
Bent u op zoek naar een helpdesk software systeem dat uw medewerkers helpt bij de uitvoering van hun taken waardoor een prettigere werkomgeving ontstaat? Helpdesk support software die helpt om uw organisatie klantgerichter te maken. Vraag dan een demo aan of neem contact met ons op en ontdek de mogelijkheden van onze software voor uw organisatie. Bel daarvoor naar +31 76 5156572 of stuur een e-mail naar info@agilitec.nl.
Vraag demo aan