Klachten registreren en afhandelen met FWdesk

Eenvoudig klachten registreren en volgen via het klantenportaal

Vraag demo aan

Klachtenregistratie software & meldingen software

Geef klanten de best mogelijke support

Klachtenregistratie software

Bied klanten geavanceerde support via alle kanalen op al hun service (aan)vragen. Zorg ervoor dat ze de juiste contactpersoon voor hun klacht of melding moeiteloos bereiken en de zichtbaarheid ervan behouden. Laat uw klanten voelen dat ze belangrijk voor u zijn, het resulteert uiteindelijk in loyaliteit, tevredenheid en vertrouwen.

Tevreden klanten door snelle service en bereikbaarheid

Breng de communicatie van diverse kanalen samen. Geef uw klanten de mogelijkheid om altijd en direct contact te hebben met de juiste servicemedewerker(s), terwijl u aan de servicekant de prioriteit blijft bepalen. Voldoe aan de verwachtingen van een geweldige service die klanten verwachten of beter nog heeft overtroffen.

Klachtenmanagement_software_Klachtenregistratiesysteem_Snelle_service_Icoon

Snellere kwaliteit service

Zorg voor snelheid, correcte afhandeling en prioriteiten bij klachtenafhandeling. Verstuur automatische emails op zelf ingestelde belangrijke momenten. Lever een persoonlijke ervaring aan elke klant, ook naarmate uw bedrijf groeit.

Klachtenmanagement_software_Klachtenregistratiesysteem_Direct_contact_Icoon

Rechtstreeks contact en feedback

Geef klanten de mogelijkheid om eigen geregistreerde klachten van feedback te kunnen blijven voorzien. Bied ze meer gevoel van controle met inzicht in statussen en voortgang van eigen meldingen.

Support klanten

Klachtenregistratie-software_Klachtenregistratiesysteem

Klanten registreren, volgen en reageren op klachten via eigen meldsysteem

Klanten met een gebruikersnaam en wachtwoord kunnen klachten ook rechtstreeks aanmelden via het klantenportaal. Ook het toevoegen van een of meerdere bijlage(n) is mogelijk. Elke nieuwe melding/klacht krijgt een uniek nummer toegewezen waarop alle toekomstige opmerkingen etc. kunnen worden opgeslagen. Klanten kunnen de status van eigen meldingen online volgen en eventueel sluiten na tevreden afhandeling.

Support-Ticket-systeem-Online-Ticketsysteem-Ticketsoftware_Integratie

Breng de communicatie van diverse kanalen samen

Klanten kunnen meldingen via diverse kanalen (Email, webformulieren, koppelingen met andere systemen enz.) eenvoudig registreren. Meldingen of klachten die via telefoon, whatsapp, social media of op andere manieren worden geuit kunnen dankzij de logische schermopbouw snel maar zorgvuldig door uw medewerker(s) ingevoerd worden. Afhankelijk van een gekozen meldingtype, worden meldingen geautomatiseerd toegewezen aan een contactpersoon of afdeling.

Klachten-registratie-software_Klachtenregistratieformulier-Online-Webformulier-voor-klachten

Zo eenvoudig mogelijk meldingen en klachten registreren

Melders kunnen hun klacht of melding ook via een webformulier registreren die volledig in uw eigen huisstijl is. Wij verzorgen de layout, uw klant hoeft daarvoor niet in te loggen en merkt niet dat de contactpagina in een andere omgeving staat. 

Versnel uw dienstverlening door vooraf de belangrijkste informatie op te vragen bij de melder dankzij voorbereide antwoorden per meldingtype. Deze kunt u zelf configureren.

Vraag gratis een demo aan

Het registreren van klachten is met ons klachtenregistratiesysteem uiterst eenvoudig. Bent u benieuwd naar ons meldsysteem en wilt u weten of u met onze klachtenregistratie software de afhandeling ervan ook écht kunt optimaliseren? Vraag dan gerust een demo bij ons aan. Hiervoor neemt u contact met ons op via +31 76 5156572 of info@agilitec.nl. Uiteraard staan we u ook graag te woord bij eventuele vragen.

Vraag demo aan