Klachten registreren en afhandelen met FWdesk

Eenvoudig klachten registreren en volgen via het klantenportaal

Vraag demo aan

Eenvoudig klachten registreren

Geef klanten de best mogelijke support

Meldingen & klachten registreren, volgen en afhandelen

Bied klanten geavanceerde support op al hun service (aan)vragen en de mogelijkheid om klachten en meldingen via alle kanalen te kunnen registreren. Zorg ervoor dat ze de juiste contactpersoon voor hun klacht of melding moeiteloos bereiken en de zichtbaarheid ervan behouden. Laat je klanten voelen dat ze belangrijk voor je zijn, het resulteert uiteindelijk in loyaliteit, tevredenheid en vertrouwen.

Tevreden klanten door snelle service en bereikbaarheid

Breng de communicatie van diverse kanalen samen. Geef je klanten de mogelijkheid om altijd en direct contact te hebben met de juiste servicemedewerker(s), terwijl je aan de servicekant de prioriteit blijft bepalen. Voldoe aan de verwachtingen van een geweldige service die klanten verwachten of beter nog heeft overtroffen.

Klachtenmanagement_software_Klachtenregistratiesysteem_Snelle_service_Icoon

Snellere kwaliteit service

Zorg voor snelheid, correcte afhandeling en prioriteiten. Verstuur automatische e-mails op zelf ingestelde belangrijke momenten. Lever een persoonlijke ervaring aan elke klant, ook naarmate je bedrijf groeit.

Klachtenmanagement_software_Klachtenregistratiesysteem_Direct_contact_Icoon

Rechtstreeks contact en feedback

Geef klanten de mogelijkheid klachten zelf te registreren en ze vervolgens van feedback te kunnen blijven voorzien. Bied ze meer gevoel van controle met inzicht in statussen en voortgang van eigen meldingen.

Support klanten

Online-registreren-van-klachten_Klachten registreren-met-softwaresysteem

Klanten registreren, volgen en reageren op klachten via eigen meldsysteem

Klanten met een gebruikersnaam en wachtwoord kunnen klachten ook rechtstreeks registreren via het klantenportaal. Ook het toevoegen van een of meerdere bijlage(n) is mogelijk. Elke nieuwe melding/klacht krijgt een uniek nummer toegewezen waarop alle toekomstige opmerkingen etc. kunnen worden opgeslagen. Klanten kunnen de status van eigen meldingen online volgen en eventueel sluiten na tevreden klachtafhandeling.

Support-Ticket-systeem-Online-Ticketsysteem-Ticketsoftware_Integratie

Breng de communicatie van diverse kanalen samen

Klanten kunnen meldingen via diverse kanalen (Email, webformulieren, koppelingen met andere systemen enz.) eenvoudig registreren. Meldingen of klachten die via telefoon, whatsapp, social media of op andere manieren worden geuit kunnen dankzij de logische schermopbouw snel maar zorgvuldig door je medewerker(s) ingevoerd worden. Afhankelijk van een gekozen meldingstype, worden meldingen geautomatiseerd toegewezen aan een contactpersoon of afdeling. Klachtenmanagement is zo ineens een stuk eenvoudiger.

Registreren-van-klachten-online_Klachten registreren

Zo eenvoudig mogelijk meldingen en klachten registreren

Melders kunnen hun klachten of meldingen ook via een webformulier registreren die volledig in je eigen huisstijl is. Wij verzorgen de lay-out, je klant hoeft daarvoor niet in te loggen en merkt niet dat de contactpagina in een andere omgeving staat. 

Versnel je dienstverlening door vooraf de belangrijkste informatie op te vragen bij de melder dankzij voorbereide antwoorden. Deze verschillende klachtenformulieren per meldingstype kun je zelf configureren.

Vraag gratis een demo aan

Klachten registreren en verwerken is met ons klachtenregistratiesysteem uiterst eenvoudig. Ben je benieuwd naar ons meldsysteem en wil je weten of je met onze software de afhandeling ervan ook écht kunt optimaliseren? Vraag dan gerust een demo bij ons aan. Hiervoor neemt je contact met ons op via +31 76 5156572 of info@agilitec.nl. Uiteraard staan we je ook graag te woord bij eventuele vragen.

Vraag demo aan