)
)
Software voor het afhandelen van klantvragen
Snel afhandelen en organiseren van klantvragen via een slimme workflow
MeldingsoftwareKlantproblemen via alle kanalen kunnen worden omgezet in meldingen waardoor u geen enkel klantgesprek meer uit het oog verliest. In tegenstelling tot email is FWdesk erop gericht om te zorgen voor de optimale samenwerking en productiviteit van uw medewerkers. Met een ticketsysteem behoudt u overzicht en inzicht in prioriteiten. Klantgericht meldingen beantwoorden en oplossen wordt ineens écht leuk.
Voordelen van meldingsoftware

Automatiseer de doorstroom van meldingen
Meldingen belanden geautomatiseerd bij de juiste agent(en) of afdeling via ingestelde routings op basis van het gekozen type klacht.
Het laagdrempelige online meldformulier voor klanten stelt automatisch vervolgvragen afhankelijk van de gekozen opties en antwoorden. Klanten hoeven geen onnodige informatie in te vullen, vallen nooit in herhaling en medewerkers kunnen er sneller en beter op reageren.

Ondersteuning via alle kanalen
Klantproblemen kunnen vanuit alle kanalen (Email, Klantenportaal, webformulieren, API-koppelingen enz.) worden omgezet in meldingen. Meldingen die via telefoon, whatsapp, social media of op andere manieren worden geuit kunnen dankzij de logische schermopbouw snel maar zorgvuldig door uw medewerker(s) ingevoerd worden. Ook eventueel interne klachten, opmerkingen, ideeën etc. kunnen eenvoudig worden geregistreerd. Klachten registreren gaat via enorm veel kanalen. FWdesk ondersteunt en zorgt voor overzicht en prioritering.

Email integratie
Synchroniseer met uw bestaande emailpakket. Importeer emails voorzien van bijlagen en koppel ze eenvoudig aan bestaande of nieuwe meldingen. Communiceer eenduidig en snel terug door gebruik van standaard email templates of geschreven mails. Gebruik vrije mergevelden om klanten juist het gevoel van een persoonlijke ervaring te geven. Complete email uitwisselingen per melding, ook die van collega’s, zijn eenvoudig en snel in te zien.

Geef uw klanten de beste service
Zorg voor snelle en klantgerichte communicatiemogelijkheden voor en naar uw klanten. Via het klantenportaal behouden klanten overzicht en status-inzicht van eigen geregistreerde meldingen. Geef klanten en servicemedewerkers de mogelijkheid om op elk moment directe feedback te kunnen blijven geven op openstaande meldingen. Verstuur automatische emails naar zowel klanten als medewerker(s) op zelf ingestelde belangrijke momenten.

Optimale samenwerking
Help uw teams effectief samen te werken vanuit hybride werkplekken. De automatische routing categoriseert en prioriteert meldingen zodat snel en duidelijk is wie wat gaat doen of waarvoor verantwoordelijk is. Deel en wissel meldingen eenvoudig uit van eigenaar zonder de zichtbaarheid en deadlines uit het oog te verliezen. Betrek collega’s in discussies binnen de melding en bekijk snel de volledige context.

Track en trace meldingen
Elke melding en bijbehorende acties blijven bewaard in het systeem; ongeacht de status. Hierdoor is er altijd een overzicht beschikbaar van welk type meldingen er zich per klant hebben voorgedaan of andersom welke klanten een bepaald type melding hebben gehad. Geef uw medewerkers de zekerheid dat er ook geen discussie kan zijn achteraf. Alle communicatie voorzien van gedetailleerde informatie per melding van zowel klanten als servicemedewerkers wordt nauwkeurig geregistreerd.

Pas het systeem aan voor de perfecte aansluiting
Zaken als terminologie, layout en categorisering kunnen eenvoudig geconfigureerd worden. Stel eigenaren of afdelingen in per type melding, pas standaard email templates aan en configureer (vervolg)vragen aan de melder op basis van het gekozen onderwerp. Het systeem sluit hoe dan ook perfect aan bij uw organisatie. FWdesk kent daarin oneindig veel mogelijkheden om uw klanten gepersonaliseerde ervaringen te bieden.
Vraag een demo aan
Wilt u meer weten over FWdesk en de voordelen van meldingsoftware? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie. Bel daarvoor naar +31 76 5156572 of mail naar info@agilitec.nl. Onze experts uit Breda helpen u graag verder. Bent u benieuwd naar onze melding software en hoe u deze kunt inzetten om het klachtenmanagement te verbeteren in uw organisatie? Vul het contactformulier in om een demo aan te vragen.
Vraag demo aan