)
)
Software voor het afhandelen van klantvragen
Snel afhandelen en organiseren van klantvragen via een slimme workflow
Meldingen afhandelen met meldingsoftwareKlantproblemen en meldingen kunnen worden omgezet in tickets waardoor je geen enkel klantgesprek meer uit het oog verliest. In tegenstelling tot email is FWdesk erop gericht om te zorgen voor de optimale samenwerking en productiviteit van je medewerkers. Met een ticketsysteem behoudt je overzicht en inzicht in prioriteiten. Klantgericht meldingen beantwoorden en afhandelen wordt ineens écht leuk.
Voordelen van meldingsoftware

Automatiseer de doorstroom van meldingen
Meldingen belanden geautomatiseerd bij de juiste agent(en) of afdeling via ingestelde routes op basis van het gekozen type melding.
Het laagdrempelige online meldformulier voor klanten stelt automatisch vervolgvragen afhankelijk van de gekozen opties en antwoorden. Klanten hoeven geen onnodige informatie in te vullen, vallen nooit in herhaling en medewerkers kunnen er sneller en beter op reageren.

Ondersteuning via alle kanalen
Klantproblemen kunnen vanuit alle kanalen (Email, Klantenportaal, webformulieren, API-koppelingen enz.) worden omgezet in meldingen. Meldingen die via telefoon, whatsapp, social media of op andere manieren worden geuit kunnen dankzij de logische schermopbouw snel maar zorgvuldig door je medewerker(s) ingevoerd worden. Ook eventueel interne meldingen, opmerkingen, ideeën etc. kunnen eenvoudig worden geregistreerd. Klachten registreren gaat via enorm veel kanalen. FWdesk ondersteunt en zorgt voor overzicht en prioritering.

Email integratie
Synchroniseer met je bestaande e-mailpakket. Importeer e-mails voorzien van bijlagen en koppel ze eenvoudig aan bestaande of nieuwe meldingen. Communiceer eenduidig en snel terug door gebruik van standaard email templates of geschreven mails. Gebruik vrije mergevelden om klanten juist het gevoel van een persoonlijke ervaring te geven. Complete email uitwisselingen per melding, ook die van collega’s, zijn eenvoudig en snel in te zien.

Geef je klanten de beste service
Zorg voor snelle en klantgerichte communicatiemogelijkheden voor en naar je klanten. Via het klantenportaal behouden klanten overzicht en status-inzicht van eigen geregistreerde meldingen. Geef klanten en servicemedewerkers de mogelijkheid om op elk moment directe feedback te kunnen blijven geven op openstaande meldingen. Verstuur automatische e-mails naar zowel klanten als medewerker(s) op zelf ingestelde belangrijke momenten.

Optimale samenwerking
Help je teams effectief samen te werken vanuit hybride werkplekken. De automatische routing categoriseert en prioriteert meldingen zodat snel en duidelijk is wie wat gaat doen of waarvoor verantwoordelijk is. Deel en wissel meldingen eenvoudig uit van eigenaar zonder de zichtbaarheid en deadlines uit het oog te verliezen. Betrek collega’s in discussies binnen de melding en bekijk snel de volledige context.

Track en trace meldingen
Elke melding en bijbehorende acties blijven bewaard in het systeem; ongeacht de status. Hierdoor is er altijd een overzicht beschikbaar van welk type meldingen er zich per klant hebben voorgedaan of andersom welke klanten een bepaald type melding hebben gehad. Geef je medewerkers de zekerheid dat er ook geen discussie kan zijn achteraf. Alle communicatie voorzien van gedetailleerde informatie per melding van zowel klanten als servicemedewerkers wordt nauwkeurig geregistreerd.

Pas het systeem aan voor de perfecte aansluiting
Zaken als terminologie, lay-out en categorisering kunnen eenvoudig geconfigureerd worden. Stel eigenaren of afdelingen in per type melding, pas standaard email templates aan en configureer (vervolg)vragen aan de melder op basis van het gekozen onderwerp. Het customer service system sluit hoe dan ook perfect aan bij je organisatie. FWdesk kent daarin oneindig veel mogelijkheden om je klanten gepersonaliseerde ervaringen te bieden.
Vraag een demo aan
Wil je meer weten over FWdesk en de voordelen van meldingsoftware? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie. Bel daarvoor naar +31 76 5156572 of mail naar info@agilitec.nl. Onze experts uit Breda helpen je graag verder. Ben je benieuwd naar onze melding software en hoe je deze kunt inzetten om klachtenafhandeling te verbeteren in je organisatie? Vul het contactformulier in om een demo aan te vragen.
Vraag demo aan