Service software voor de klantenservice

Service

Vraag demo aan

Één aanspreekpunt voor de service, implementatie en support van de software

Service

Service Software | Agilitec

Bij Agilitec tref je één aanspreekpunt voor zowel de FWdesk Service Software, als de implementatie en support. Praktijkervaringen bij de implementatie van onze producten vloeien meteen terug in de productontwikkeling. Een continu verbeterproces dat ertoe heeft geleid dat onze oplossingen door onze klanten bestempeld wordt als kwaliteit.

Eenvoudige implementatie van de FWdesk Service Software

Klantenservice_Software_Helpdesk_Systeem_Ticketsysteem

Implementatie

Snel en zonder moeite aan de slag? Agilitec verzorgt de inrichting, configuratie, incl. koppeling naar je bestaande systeem zonder installatiekosten. Een webbrowser en toegang tot internet is voldoende, je kunt binnen 1 week al starten. Dankzij de duidelijke administrator tools kun je het daarna zelf gemakkelijk onderhouden.

OEE-software-en-MES-systeem_Productiesoftware_Support_service

Support en Service

Elke opmerking, klacht of vraag van een klant is waardevolle informatie om onze producten voortdurend te verbeteren. Een zorgvuldige verwerking en afhandeling van deze terugkoppeling wordt gegarandeerd door onze eigen servicedesk software. Klanten van Agilitec hebben rechtstreeks toegang tot dit systeem om elke vorm van terugkoppeling aan te kunnen melden of om in de rubriek veelgestelde vragen te zoeken naar een antwoord op een vraag. Gewoon bellen kan natuurlijk ook. Klik hier om naar het Online Meldsysteem te gaan en login om je melding te registreren.

Customer_Support_Software_Helpdesk_Klantenservice_Systeem

Advies

Agilitec richt zich op de ontwikkeling en verkoop van softwareproducten die een bijdrage leveren om de service van bedrijven efficiënter te maken, zodat ze sneller kunnen inspelen op de veranderlijke marktvraag. Voor advies en ondersteuning op het gebied van continu verbeteren kunnen wij je in contact brengen met gerenommeerde consultants.