Alle Customer service system functies op een rij
Één systeem voor alle (aan)vragen en klachten
Alle functies op een rijMet ons customer service software system FWdesk heb je alles in huis om klanten sneller en beter van dienst te kunnen zijn. Je medewerkers verwerken samen alle klantvragen vanaf één gebruiksvriendelijk platform met onbeperkte mogelijkheden.
Categoriseer, prioriteer en wijs tickets binnen je customer service
Laagdrempelig meldingen aanmaken
Categoriseer, prioriteer en wijs meldingen automatisch toe aan de juiste personen.Meer over meldingen en klachten registreren
Externe + Interne meldingen
Eenvoudig meldingen, klantvragen en klachten registreren vanuit diverse externe kanalen. Ook geschikt voor het registeren van klachten intern.
Klantportaal
Voor klanten en leveranciers. Gebruikers hebben overzicht zowel van eigen aangemaakte meldingen als meldingen van de afdeling waartoe ze behoren.
Webformulier
Laagdrempelige webformulieren in je eigen huisstijl. Afhankelijk van de ingevulde velden worden de vragen gesteld die van toepassing zijn op de melding. De vragen kunnen door uzelf worden gedefinieerd.
FAQ
Zorg ervoor dat veel voorkomende vragen oplosbaar zijn door de klanten zelf. Bouw en biedt je klanten een FAQ-lijst die blijft groeien.
Werk samen om klantproblemen sneller op te lossen
Samen problemen oplossen
Werk als team samen om klantproblemen snel en efficiënt op te lossen.Meer over helpdesk support
Overzichten en filters
Heldere overzichten van open en gesloten meldingen. Filter ze eenvoudig per klant, behandelaar, status, progressie, afdeling, prioriteiten, laatst bewerkt enz.
Mailverkeer per melding
Gehele email conversatie voorzien van bijlagen per melding zichtbaar. Mailkoppeling en e-mailen vanuit het Customer service system via voorgedefinieerde mail templates.
Documenten en bijlagen
Centrale opslag van documenten en andere bijlagen per melding. Via mailkoppelingen kunnen eventuele bijlagen worden (mee)geïmporteerd.
Automatische notificaties
Automatische e-mails naar de juiste medewerkers en klanten bij nieuwe of relevante aanpassingen van meldingen. Signalering bij te late afhandeling via escalatie functie.
Vergelijkbare meldingen bundelen
Koppel en volg meldingen die over soortgelijke problemen gaan. Stuur met een druk op de knop bulk updates naar klanten.
Ondersteun klanten via alle kanalen met 1 systeem
Ondersteun via alle kanalen
Breng alle communicatie vanuit meerdere kanalen naar één platform.Meer over meldingen afhandelen
Email integratie
Synchroniseer met je bestaande e-mailpakket. Importeer e-mails, voorzien van bijlagen, vanuit je vertrouwde e-mailpakket en koppel deze automatisch aan de bijbehorende meldingen. Replyen vanuit een system naar de klant gaat ook. De gehele communicatie van e-mails is zichtbaar per melding.
Telefoon / Whatsapp
Meldingen die via telefoon, whatsapp of social media binnen komen kunnen door medewerkers eenvoudig worden ingeklopt via een intern laagdrempelig formulier.
Website formulieren
Laat klanten meldingen via je bestaande website registreren. Via een koppeling worden van de meldingen automatisch meldingen aangemaakt. Eventueel kunnen melders worden bevestigd per e-mail.
Koppelingen
Gebruik onze integraties en API’s en maak eenvoudig verbinding tussen FWdesk en de tools die je dagelijks nodig heeft. Vraag naar de mogelijkheden.
Bied gepersonaliseerde ervaringen aan klanten met een Customer service system
Klantervaring op maat
Aanpassen en uitbreiden om gepersonaliseerde ervaringen te bieden.Workflow
Door de automatische workflows krijgen de juiste behandelaars direct klachten toegewezen op basis van het type klacht of het product.
Voorgedefinieerde vragen
Stel automatisch (vervolg)vragen voor, voor inkomende meldingen. Vraag de belangrijkste (verplichte of optionele) informatie op voorhand op en zorg voor een goede voorbereiding.
Mail templates
Maak standaard mail templates aan. Gebruik ze om sneller, en voor de klant op een herkenbare/consistente manier, te kunnen antwoorden. Gebruik mergevelden voor een juist gepersonaliseerde ervaring.
Rollen en rechten
Door het instellen van rollen en rechten kan worden ingesteld wie wat wel en niet mag inzien en wie waarvan juist wel of niet notificaties krijgt. Dit kan ook per afdeling worden ingesteld.
Analyseer en verbeter prestaties van je customer service
Analyse en verbeteren
Identificeer problemen en verbeter de prestaties.Rapportage
Heldere rapportages geven inzicht in aard en hoeveelheid van klachten. Het doorvoeren van verbeteringen zal kosten besparen en de klanttevredenheid vergroten.
Tijdregistratie
Meet nauwkeurig de oplossingstijd van iedere melding en probeer te verbeteren. Dit helpt bij juiste prijsbepalingen en behoudt controle op afspraken met klanten en medewerkers.
PDCA module
Onderzoek, corrigeer en verbeter. Identificeer en analyseer oorzaken en volg ze op. Start corrigerende acties om ze te voorkomen in de toekomst.
Garandeer een veilig system
Privacy en beveiliging
Garandeer veilige systemen en zorg voor naleving van wet- en regelgeving.Toegangsbeheer
Onze service maakt gebruik van twee-factorauthenticatie (2FA). Deze zorgt voor een veilige toegang voor alle gebruikers.
AVG Proof
Verwerk persoonsgegevens en andere data op een veilige manier via op voorhand ingestelde momenten.
Cybersecurity
Met ons Customer service system weet je zeker dat alle bedrijfsinformatie volkomen veilig is voor eventueel dreiging van buitenaf.
Ondersteun je commerciële sales team
CRM
Ondersteun je commerciële sales teamContactbeheer
Bouw aan sterke klantrelaties. Bekijk de belangrijke klantgegevens over sales en service. Geef sales medewerkers de tools om persoonlijke gesprekservaringen te leveren, waar ze ook zijn.
Leadbeheer
Sluit meer deals met minder werk. Verzamel up-to-date gegevens over potentiële nieuwe en bestaande leads. Volg activiteiten en statussen, ook die van collega’s, altijd en overal.
Opportunity's
Bekijk de volledige context van waar je prospecten en klanten zich bevinden in hun kooptraject. Zie in 1 oogopslag waar de grootste potentiële klantwaarde liggen en pak door bij de beste opportunity’s.
Email integratie
Synchroniseer met je bestaande e-mailpakket. Communiceer eenduidig en zinvol met je klanten. Mail vanuit het Customer service system en verkrijg mailoverzichten per lead. Koppel inkomende mails aan leads en maak gebruik van email templates.
Klantenservice
Bied verbonden persoonlijke service via alle kanalen. Zet service voorop en behandel klachten en meldingen sneller via de optimale workflow. Zorg voor grotere en blijvende tevredenheid bij je klanten.
Contracten
Beheer contracten en houd deze up-to-date. Behoud overzicht in de details en afspraken die gemaakt zijn met je klanten en vernieuw ze na afgesproken perioden.
Pas het systeem zelf aan zonder extra maatwerk kosten
Wij helpen je met elke vraag of wens en zoeken naar de juiste oplossing. Door onze korte lijnen met onze klanten zijn eventuele andere aanpassingen of uitbreidingen eenvoudig en snel te realiseren zonder onverwachte rekeningen voor maatwerk.
Vraag een demo aan van ons customer service system
Heb je nog vragen of wil je graag een demo aanvragen om de voordelen van ons Customer service system of klantenservice tool zelf te ervaren? Neem contact met ons op door te bellen naar +31 76 5156572 of een e-mail te sturen naar info@agilitec.nl.
Vraag demo aan